skola

Ja då har man fixat en dag i skolan, de gick ju bra.  Ska läsa ma c på distans, så nu ska mna bara fixa boken. Sen så läser man engelska på lektionstid, två gånger i veckan, men de ska nog bli bra :) ska dockläsa två böcker på engelska som vi inte får bestämma själva...jag som inte nes läser böcker på svenska...

annars har jag inte gjort ett skit idag, och det har varit så skönt.  fler såna dagar =P just nu sitter jag och lillen i soffan och kollar på top model,  vi väntar på att andra andra avenyn, tack linda :D annars hade manväl fått titta på det på nätet igen ...

imorrn bir de andra bullar, städa undan all skit och lite sånt, förhoppningsvis




Kommentarer
Postat av: Linda

berätta vilka böcker det är så ska jag se om jag kan vara till hjälp!

2009-01-13 @ 22:31:39
URL: http://krabba.blogg.se/
Postat av: Marie

Nice. Vad har du för spännande planer i höst då? :)

2009-01-14 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0