Grattis Grattis gubben!

Idag är hans dag, 22år fyller han och presenter ska han få de vet jag =) Han ligger och sussar än efter en hård firmafest igår kväll =P Själv fixar jag och donar lite eftersom vi ska bjuda på tårta sen i em.

Grattis Grattis Jessi som slutar skolan, eller ja sulle ha slutat men hon ska ju fortsätta efter jul =P får aldrig nog av skolan du inte haha

Va till linda i onsdags och träffade hennes goa son Lukas, som nu är hela 3 veckor gammal, det är sjukt vad tiden går fort. Han var så söt och så snäll(mestadels, förutom nä jag och jessi inte kunde erbjuda honom nått käk). Kommer bilder på bdb senare =)

Nej nu måste jag på byn och fixa lite, så ska jag hem och städa mera senare...

Och nej jag har inte alla julklappar klara, börja känna smått panik?! Nej varför tror ni de.....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack tack, haha jo jag har fått nog av skolan;)

Hälsa grattis till gubben

2008-12-19 @ 13:39:38
URL: http://www.busnova.blogspot.com/
Postat av: TuffLoysan

Grattis till gubben =)

2008-12-20 @ 08:41:33
URL: http://tuffloysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0