länge sen

Ja usch så dålig man är på att uppdatera sig, det är skrämmande!

Iaf sp har jag haft trevligt besök i veckan, Jessi och Linda va hit en sväng, och Lukas så klart! Vi fikade lite, eller ja lite? :P De va en himla massa, så got med nybakta frallor, sen snackade vi lite om allt möjligt som vanligt, alltid lika trevligt. Vi avslutade med ananaspaj som jag hade bakat på morgonen =)

Började på shema i torsdags, ska gå i två veckor för en, inte jättelänge men de är alltid skönt att ha lite planerat iaf :)

Idag har jag och gubben haft tvkväll och kickat på Wipe out, Så ska de låta och nån ny skit, för de va ren skit på ettan "grillad" eller vad dehette, inte alls nån höjdare
Nu så ska vi kika på Patrik 1,5  Jag tror de är bra =) Hoppas de iaf

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som att allt är under kontroll du=) gott me ananaspaj oxå. mums!



klem!

2009-03-14 @ 11:51:16
Postat av: Marie

Ah, nice med lite schema. Jag är lite allergisk mot det hela "vi ringer när vi behöver dig så var gärna tillgänglig alltid och planera aldrig in nåt roligt". I såna lägen är det skönt med schema. :)

Kramar!

2009-03-14 @ 16:40:26
Postat av: Jessica

åh vill se patrik 1.5 var den bra?

2009-03-15 @ 16:16:57
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo den va bra :) rekommenderas varmt,om man nu inte är som crille och svärmor rädd för lite pojkhångel :P

2009-03-16 @ 17:10:46
Postat av: Linda

Var Patrik 1,5 bra?

Recept på pajen tack!

2009-03-16 @ 17:47:13
URL: http://krabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0