Tillbaka

Jag tror jag är tillbaka här nu...kanske, gör ett försök iaf =)

Det har väl inte hänt så mycket egentligen i vårt liv, så ingen ide att göra någon resume. Jag jobbar lite grann som vanlig, spelar lite och så försöker jag hitta julkänslan. Men den är som bortblåst. Har inte haft någon vidare lust att pynta eller städa eller nått sånt. inte bakat nått inte gjort nån skinka eller köttbular, men vem vet de är ju faktiskt tio...nio dagar kvar till julafton. Hinneer än så länge :)

Inte har vi köpt all klappisar heller, har ett litet problem med min älskling, han fyller ju år också innan jul. Men födelsedagsåresenten är klar, ska bara ha julklapp också. Vi får se vad det blir =)

Imorrn ska jag försöka hinna med att städa och tvätta lite innan jobbet. För det behövs verkligen...igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0